Wednesday, October 9, 2024

Makan ubi kayu memcegah dan menyembuh Kanser Prostat

 


Makan Ubi Kayu

Berita baik untuk mereka yang menghadapi masalah prostat, sama ada ia membesar atau berkanser.

Izinkan saya mulakan dengan berkongsi pengalaman saya sendiri mengenai prostat saya.

Bapa saya dan adik lelakinya meninggal dunia akibat kanser prostat, dan saya telah hidup dengan prostat yang membesar sejak tahun 2006.

Saya telah mencuba rawatan perubatan biasa, herba, dan makanan tambahan dengan tahap kejayaan yang berbeza, tetapi pundi kencing saya tidak pernah kosong, dan saya pernah berasa malu beberapa kali akibat kencing tidak terkawal.

Namun, titik perubahan berlaku apabila pada tahun 2021 saya menaiki bas dan bertemu dengan beberapa orang tua.

Sebelum kami menaiki bas, saya menyatakan bahawa saya akan meminta pemandu berhenti untuk saya kencing di sepanjang jalan kerana masalah prostat saya yang membesar.

Ini memberi peluang yang baik untuk salah seorang orang tua tersebut memberikan kami penawar, yang katanya telah digunakan oleh bapanya sendiri.

Caranya sangat mudah, masak ubi kayu di atas api arang atau kayu.

Anda boleh makan ubi kayu yang dimasak dengan apa-apa kuah pilihan anda.

Saya mesti beritahu anda bahawa sejak kepulangan kami, ubi kayu telah dimasak untuk saya seperti yang disarankan.

Saya berada di tempat yang tidak mempunyai akses kepada dapur arang, jadi saya menggunakan gas untuk memasak ubi kayu.

Sejak Jumaat ketika saya tiba di sini, sarapan saya adalah teh serai + halia dan lemon.

Makan tengah hari adalah ubi kayu rebus.

Sebelum ini, saya bangun setiap dua jam pada waktu malam untuk kencing. Kadang-kadang, saya kencing dua kali dalam satu jam. Dan ini menjejaskan kesihatan saya.

Tetapi sejak saya memulakan terapi ubi kayu, saya hanya bangun sekali sahaja pada waktu malam.

Saya tidak lagi merasai panas atau kesakitan yang berkaitan dengan kencing.

Saya tidak lagi terasa ingin tergesa-gesa ke tandas untuk mengelakkan tumpahan.

Saya tahu ada ramai saudara yang lebih tua yang mempunyai masalah prostat, dan saya mengesyorkan terapi ubi kayu kepada mereka.

Cuba, atau cadangkan kepada sesiapa yang mempunyai masalah prostat.

Dikongsi seperti yang disalin

UBI KAYU & SEL KANSER!!!

Jangan berhenti, sila baca hingga habis!

Selepas makan ubi kayu selama sebulan, doktor saya memeriksa pundi kencing saya untuk kanser. Dia terkejut kerana pundi kencing saya benar-benar bersih dan normal.

Selagi saya terus makan ubi kayu, saya rasa sangat sihat dan cergas. Setiap tiga bulan saya pergi untuk pemeriksaan dan keputusan saya kekal bersih. Sejak itu, saya hanya makan ubi kayu dan tidak meneruskan ubat kanser yang lain.

Encik Pereira, seorang lelaki berusia 70 tahun, telah disahkan menghidap kanser prostat. Isterinya di hospital secara kebetulan membaca artikel saya. Mereka tidak mempunyai wang untuk rawatan kanser, dan suntikan yang diberikan membuatkan Encik Pereira sangat lemah. Isterinya memberikan ubi kayu untuk dimakan. Selepas makan ubi kayu selama seminggu, keadaannya mula bertambah baik. Selepas sebulan makan ubi kayu setiap pagi, keputusan ujian PSA beliau turun daripada 280-290 kepada 5.89!

Mereka melawat saya dengan keputusan ujian sebelum dan selepas makan ubi kayu. Pereira tidak lagi mengalami sebarang gejala kanser selepas meneruskan pengambilan ubi kayu.

Ada seorang lagi yang menghidap kanser hati dan terpaksa menjalani pembedahan. Tetapi daripada keputusan imbasan MRI, sel-sel kanser masih wujud. Jadi, dia mula makan ubi kayu selepas pembedahan. Sebulan selepas makan ubi kayu, doktor memberitahu dia tidak perlu menjalani pembedahan lagi kerana imbasan MRI tidak menunjukkan kewujudan sel-sel kanser dalam hatinya.



Ubi kayu ubat cancer yang paling mujarab.

No comments:

Post a Comment